Aprašymas
Rėmas tvirtas, geometrija panaši į kalnų dviračio, tačiau formuojama statmenesnė nei kalnų dviračio sėdėsena – mažiau apkraunamos rankos, išlaikomas geresnis matomumas. Skirtas tolimesnėms kelionėms, dažnai pritaikytas įvairiems priedams montuoti: purvasargiams, bagažinėms.
Medžiaga – aliuminis, paplitęs labiausiai. Lengvesnis už plieną ir tvirtesnis už anglies pluoštą. Naudojamas įvairių tipų dviračių gamyboje. Turi geriausią kainos-masės santykį.
Ratai tvirti, tinkami važiuoti įvairesnėmis vietovėmis, skirti dėti plačias padangas. Idealus pasirinkimas, jei mėgstate važiuoti ir asfaltu, ir miško takeliais. 28” ratų dydis tinkamas ilgesnėms kelionėms.
Priekinė amortizuojanti šakė – patogumui, geresniam sukibimui važiuojant įvairiu reljefu, aplenkiant pasitaikančias kliūtis, saugesniam nusileidimui nuo kalno.
Dedamos įvairaus pločio bei rašto padangos, pasirenktant pagal būsimas keliones. Dažnai atsižvelgiama į padangos lengvumą, ilgaamžiškumą. Grubesnės padangos įgalina važiuoti įvairesne danga.
Grandinė iš dalies paslėpta po grandinės gaubtu, arba dedama apsauga ant rėmo nuo susibraižymo. Dažniausiai paliekama ganėtinai atvira dėl patogesnio priėjimo esant pakeitimo poreikiui.
Dažnai dedami plastikiniai purvasaugiai norint išlaikyti minimalų bendrą dviračio svorį, norint pritaikyti papildomai dedamą bagažinę daiktams.
Balnelis siauresnis, kietesnis (lyginant su miesto dviračių) – sportiškesnei sėdėsenai.
Stabdžiai V-brake – paprastai keičiami, lengvi, nebrangūs, tačiau pasirinkus stabdžių kaladėles pagal naudojimo salygas, galima išgauti didelį efektyvumą.
Gaminami tiek su dinamomis dėl komfortiškumo, tiek su atskirus akumuliatorius turinčiais žibintais siekiant išlaikyti lengvesnę konstrukciją.