Skip to main content
0
Informacija dviratininkams

Cube kalnų dviračių modelių apžvalga


Kalnų dviračiai Cube


Cube Attention / Cube attention SLX

Aukštos klasės dviračiai mėgėjams. Dviraičo rėmas aliuminis, pagrindiniai komponentai kiek aukštesnės klasės nei vidutiniai. Dominuoja Shimano sistema. Shimano Deore arba Shimano Deore XT. Cube Attention SLX modelis turi 1×12 pavarų sistemą, o Cube Attention 2X11. Abu modeliai turi tą patį amortizatorių: RockShox Judy Silver TK AIR. Tai yra orinis priekinis amortizatorius su užraktu nuo vairo. Kadangi Attention SLX modelis yra 12 pavarų, jo galinė stebulė yra naujosios kartos Shimano stebulė su pramoniniais uždaro tipo guoliais. Tai yra daug lengviau prižiūrima, servisuojama stebulė, jos tarnavimo laikas ilgesnis. Kiti komponentai išlieka identiški arba labai panašūs. Padangos šiuose modeliuose taip pat skiriasi Attention SLX modelis turi Continental Ruban padangas, o Cube Attention yra sumontuotos Schwalbe Smart Sam padangos. Ratlankiai abiejų dviračių identiški – vidutinės kokybės, sunkoki, tačiau patvarūs. Abu modeliai turi komfortiškus balnelius, rankenos iš kokybiškos malonios gumos. Vairas aliuminis, platus ir komfortiškas. Attention SLX modelis yra lengvesnis 400 gramų. Svorio skirtumas nėra ženklus, iš esmės jis susidaro, dėl to, kad vienas iš modelių naudoja 2×11 o kitas 1×12 pavarų sistemą. Jeigu galite rinktis, rekomenduoju apsirinkti Cube Attention SLX modelį.

Cube Analog

Šis dviratis yra tik vienos komplektacijos Su sram SX 1×12 pavarų sistema. Galima rinktis iš dviejų spalvų. Šis modelis yra itin populiarus nes tai pigiausias dviratis CUBE gamoje su 1×12 pavarų sistema. Šis dviratis turi Shimano MT-200 diskinius stabdžius, kurie yra patys paprasčiausi diskiniai stabdžiai iš Shimano gamos, tačiau jie tikrai yra pakankamai geri, o jų remontas yra paprastas ir pigus – esant gedimui tiesiog keičiama į naują sistemą kurios kaina ~45eur su pakeitimu. Pavarų sistema Sram SX eagle turi 11-50t žvaigždžių diapazoną kuris yra tikrai optimalus laisvalaikiui ir aktyviam sportui. Pavaros yra gana lepios, tad veiks tik jei bus idealiai sureguliuotos. Pasitaiko kai nuo menkiausio išsiderinimo grandinė nušoka nuo galinio žvaigždžių bloko, tačiau jei dviratį prižiūrėsite problemų neturėtų kilti. Dviratis turi spyruoklinę šakę : RockShox Judy Silver TK Coil, 100mm, Lockout. Šakė turi užraktą, tačiau jis yra ant šakės, pats amortizatorius laisvalaikio poreikiams yra tikrai pakankamas, tačiau jeigu Jūsų svoris yra didesnis nei 100 kg stipriai rekomenduoju rinktis dviratį su oriniu amortizatoriumi ir geriausiai su 15mm ašimi dėl šakės standumo. Jeigu ieškote nebrangaus dviračio su 1×12 pavarų sistema Cube Analog yra ko gero geriausias pasirinkimas rinkoje.

Cube Acid

Šie dviračiai yra panašūs į Cube Analog, tačiau jų komponentai yra geresni. Pagrindiniai skirtumai: orinis amortizatorius bei Sram NX komplektacija kuri yra patikimesnė nei Sram SX. Šis dviratis taip pat turi 1×12 pavarų sistemą, kuri yra pakankamai patikima, tačiau taip pat veiks tik jei bus sureguliuota idealiai. Pavarų perjungimas kiek sklandesnis nei Sram SX, tačiau pavaros ant apkrovos jungiasi vis tiek pakankamai sunkiai. Stabdžiai, balnelis, vairas, ratlankiai ir kiti panašūs komponentai išlieka tokie aptys kaip Cube Analog modelyje. Šis dviratis taip pat turi kiek geresnes shimano stebules: M6000. Šios stebulės yra konusiniais guoliais, tačiau pakankamai patvarios ir patikimos. Šio dviračio svoris yra 13.3kg, visais 600 gr lengvesnis nei Cube Analog. Esminis svorio skirtumas susidaro dėl priekinės šakės bei Sram NX komplektacijos kuri yra kiek lengvesnė nei Sram SX.
Cube Acid yra dviratis su puikiu kainos kokybės santykiu. Puikiai tiks tiems kurie nori šiek tiek geresnio dviračio, planuoja juo važinėti laisvalaikiu ar net sudalyvauti mėgėjų varžybose, tačiau neplanuoja su juo užsiimti rimtu dviračių sportu.

Cube Aim

Šie dviračiai pagal komponentus skirti tik laisvalaikiui ir aktyviam sportui. Cube Aim – tai pigiausias ir paprasčiausias Cube kalnų dviratis. Galinis perjungėjas Shimano Turney, priekinis perjungėjas Altus. 2×8 pavarų sistema, grandinė kaip ir daugelyje KMC gamintojo. Ratai, paprasti, sunkoki, tačiau patvarūs. Padangos gamintos Schwalbe gamykloje, tačiau ant jų uždėtas kitas pavadinimas – Impac. Dviračio svoris, gana nemažas 14.9kg. Cube Aim yra ir geresnės šio modelio versijos, tiek PRO, EX, RACE,SLX. Geriausias iš paminėtų Cube AIM EX. Taip pat yra ir ALLROAD versijos. Allroad – tai su purvasaugiais, žibintais, bagažine ir pastatymo kojele sukomplektuoti kalnų dviračiai. Kurie gana populiarūs dėl savo praktiškumo, ir lengvo pritaikymo kelionėms, ar dviračio naudojimo kaip pagrindinės transporto priemonės.

Cube Reaction

Aktyviam laisvalaikiui bei sportui sukurta dviračių serija. Reaction yra tiek aliuminė tiek anglies pluošto versija. Anglies pluošto Cube reaction yra pažymėtas C:62 kas reiškia anglies pluošto tipą, kuris patentuotas CUBE. Pigiausias Cube Reaction kainuoja 1449 eur, o už geriausią versiją teks pakloti net ~2500 eur. Šie dviračiai yra lengvesni ir su aukštos klasės komponentais, todėl net pigiausia Reaction versija tikrai džiugina savo charakteristikomis. Dviračio svoris nuo 13 kg aliuminė versija ir nuo 11,7kg Anglies pluošto C:62 versija. Šiuose dviračiuose naudojama tik 1×12 pavarų sistema. Nuo sram SX iki Shimano Deore XT. Amortizatorius visose dviračių versijose – orinis su užraktu nuo vairo. Nors šie dviračiai tikrai puikūs, ir tiks net dviračių entuziastui, tačiau tai nėra pati geriausia CUBE kalnų dviračių serija.

CUBE Elite C:62 / C:68

Jau pats pavadinimas sako, kad tai išskirtinė kalnų dviračių gama. Cube Elite dviračių rėmų yra dvi versijos C:62 ir C:68. C:68 yra pats geriausias Cube kalnų dviračių rėmas. Pilnai sukomplektuoti dviračiai nesveria net 9kg kas yra tikrai įspūdinga masine gamyba pagamintam dviračiui. Šiuose dviračiuose naudojami gana retai sutinkami „egzotiški“ komponentai kaip eThirteen, Newman, Magura, Sram Eagle AXS, FOX Floa Factory, Shimano XTR ir t.t. Dviračio rėmo svoris įspūdingas, M dydžio rėmas nudažytas sveria apie 900 gr. Tai atitinka aukščiausius standartus, ir išgauti mažesnį rėmo svorį be vienokių ar kitokių techninių kompromisų – sunkiai įmanoma. Šių dviračių kainos taip pat įspūdingos ir gali siekti net 6-7000 eur. Šie dviračiai skirti išimtinai profesionalams, geriausios versijos niekuo nenusileistų varžybose net jei būtų naudojami tokie kokie surinkti gamykloje. Manau šį dviratį rinksitės tik vienu atveju iš dviejų: esate labai turtingas, arba dviračių profesionalas 🙂